Shoppingdag

Underbar dag för lite shopping till boxern min. Hon fick en ny pipboll som vi ska ha i träningen framöver. Minna är helt galen i pipbollar som låter lite speciellt, tråkigt att den gamla är borta men den var ändå i minsta laget så det blir nog bättre med denna pipboll då den är en storlek större. Hon fick en ny dragleksak av mamma, mamma tyckte nog att hon behövde en ny.

Alla Minnas nya saker

Efter shoppingturen var jag hos min kära vän Kajsa. Vi pratade massor med minnen och hade det allmänt mysigt. Vi kollade på hennes favoritras Västgötaspets och även mer info om deras egen Västisspets. Hon har en mycket trevlig härstamning och om Kajsa bara lär Bibbi hur hon ska ställas så tror jag (enligt deras rasstandard, att Bibbi ser ganska bra ut). Kajsa och hennes familj vill gärna ha valpar på henne för att hon är så fin och underbar. De e hon verkligen.
Någon som kan ge tips om hur man ska ställa Västgötaspets?
Jag är ju inte så jätte bra på den rasen men jag får ju lära mig så att jag (om inte Kajsa eller någon i familjen vill) ställa Bibbi. Det går säkert bra :D

Nu närmar det sig ko utställningen, LÄÄÄNGTAR!! :D

Hadebraminavänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0