Super dagar

Tjatja

Idag har jag och Minna tagit de ganska lugnt, det är skönt att göra det också. Fast idag har Nicole och hennes bror Marcus varit här för att titta på Tusse. De gillade han verkligen och Tusse verkade tycka om dom också :D Han fick resa med dom hem direkt. Det går säkert bra bara deras amstaff Roxy också gillar honom, ska höra med dom imon om det har gått bra nu första natten och allt. Lite tomt är det utan Tusse men jag vet att han får ett bra hem.

Imon ska Minna, jag och mamma åka till Teba i Höör för att handla Minna ett fint täcke + en ny liten pipboll (Minnas gamla är borta :S). Det börjar ju så smått bli kallare och lilla Minna behöver ett litet täcke :)

I veckan ska jag, mamma & Kajsa åka till en ko utställning i Linköping. Det ska bli kul, det är länge sen jag var med och hjälpte till på en ko utställning, typ 1,5 år och de va Mila 2009... som tiden går. Jag saknar ko utställningar ibland men jag tycker nog ändå att hund utställningar är lite roligare, iallafall visningen.

De va lite för mig idag
Hadebrau!


Kommentarer
Postat av: Towe& Oddie

Hej på dig!

Huur visar man en ko? Måste göra ont om dom trampar en på tårna? Skämt å sido så hoppas jag ni hittar ett skönt täcke o boll till lilla Minna. Behövs mellan träningspassen nu... Det verkar som om det går bra bför er med spårarbetet? Ha det jättebra. Kramar från oss båda :-)

2010-11-01 @ 10:11:06
URL: http://www.boxerlycka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0