18 wohooooooo!!!!

Halloj allesammans!

Idag den 2 april är det min efterlängtade 18års dag!!! Woooohooooo!! Men jag har inte fått någon present än men det är meningen att jag ska få en ny säng tror jag... eller ja jag har inte bestämt mig om jag ska ha en ny säng än eller om jag ska önska mig bara pengar istället. Dock har jag en 90 säng och jag får knappt plats när Minna ska bre sig som satan :S men men jag får se.

Nu i eftermiddags sa jag till mamma att nu måste jag göra något roligt så jag föreslog att vi skulle åka ner till ringsjön men Kalle han vill ha sjuts till Höör så det blev att åka till klubben. Vilket jag inte hade något emot alls! Väl framme på klubben så var där massor med bilar - inte vad vi hade väntat oss direkt. Det var för att de hade haft instruktör kurs. Mamma fick agera fotograf och såhär blev resultatet

Sitt - stanna - hopp - bra! ;)

Min lilla Mupp är så bra! :D

Matte jag ser diiig! Nu kör vi, säger Muppan

Sen testade vi agility hinderna. Askuligt tyckte Minna!






Sedan körde vi hem och var en stund ute i trädgården. Mysigt och varmt var vädret också. Super underbart!

Muppan 2år om 13dagar!

Moi O kisen Luffsen

Ha en bra dag allihoppa!
Kraam

Kommentarer
Postat av: Towe & Oddie

Hipp Hurra på din 18årsdag. Jättekram från oss till dig :-).

2011-04-02 @ 21:41:03
URL: http://boxerlycka.se
Postat av: Filippa & Ester

Grattis på födelsedagen i efterskott! Du verkar ha haft en bra dag!

2011-04-03 @ 10:28:14
URL: http://estertheboxer.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0