En sorglig dag

Hej

Idag har ännu en av mina älskade kor försfvunnit upp i himeln. Fan vad det är orättvist! Jaa du högste ledare jag märker att du inte tycker att jag ska hålla på med kor alls. Jag fattar de men du behöver inte visa det såå pass brutalt alltså.

Carola 30 december 2007 - 5 april 2011



Saknar dig så min älskade lilla Cajola!
Du fångade mig som en stormvind... Du vann! Du är bäst!

Efter en viss sorgenhet så bestämde jag mig för att det var dax för ett litet ängsspår med Minna. Hon var riktigt jävla grym i början! Spårade noga och tog apporterna i munnen men mot slutet så tyckte hon att vi kunde öka farten till typ 150km/h eller nåt... aja början var ju super! 

De får va alles för idag tror jag

Kraaam 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Usch vad jobbigt när de går bort men tyvärr livets gång... Nu kommer en kanske konstig fråga från en icke kovan människa. Är inte livslängden längre på kor eller är det vanligt att de går bort så pass unga. Låter tidigt tycker jag.



Kram!

Jessica

2011-04-08 @ 19:37:33
URL: http://www.malteboxer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0