Sommar!

Hej!

Nu tycker jag verkligen att det är sommar! Det har varit varmt och mycket sol, som jag längtar till sommarlovet alltså. Bara 5veckor kvar i skolan men dock så sätter lärarna in precis en jävla massa prov hela tiden. Har knappt en ända lucka. Ska man då gå och plugga? Nä skulle inte tro det, haha.

Här kommer lite sommriga bilder!





Inga proffs bilder kanske men jag bryr mig inte. Gillar att fota bara :)

Imon är det 1maj och jag ska spendera dagen på min lilla brukshundklubb som ska ha lydnadstävling klass 1 - elit. Ska bli roligt att titta och hjälpa till och verkligen vara till hjälp för klubben. Ska bli himla roligt iallafall. Jag är helt säker på att jag kommer att lära mig massor. Jag vill så gärna tävla i framtiden dock så känns just den framtiden ganska så långt borta just nu :( menmen de är bara att försöka se framåt och ta vara på stunden som är nu.

Ha de bra och ha ett bra valborg!
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0