Boxrar, boxrar, boxrar

Hejsvejs!

Mycket har hänt sedan sist. I måndags började jag skolan :/ blööö... aja sen var det valpkurs i tisdags. I torsdags tränade jag vovvarna i trädgården. Det gick faktiskt jätte bra må jag säga. Både Minna & Bozz tycker att det är jätte roligt att hitta på grejer och det tycker förståss jag med. Blev lite bilder så titta och hmmr njut?

Förutom frambenen så ser det nog ganska ok ut? :) MinMupp!

- Kom igen nu mattan bättre kan du

Ignorera min konstiga min.. hmmmm... super grymt team dock :P

Vill ha, vill ha, vill ha den där strumpan!

Utställningsträning 15,5v

Igår kom Jessica & Malte hit för att vi skulle samåka till Höör Bk. Jag hade bara med mig Bozz för att Minna skulle få vara hemma och vila lite. Bozzen är verkligen rolig att jobba med. Han är så lättlärd, samarbetsvillig & han ÄLSKAR mat ;) hehe när vi tränar leker vi mesta dels men jag lägger också in avslappning och kontakt. Har gjort följövningar men också börjat så smått med Stanna kvar. Han lär sig mycket fort. Kan gissa att jag i framtiden kommer behöva vara mycket påhittig när vi ska träna. För Jessica & Malte gick det också bra för tyckte jag. Vi utbytade tips och träningsidéer. Blir snart dax att träna ihop igen tycker jag.

Idag följde jag ensam utan hundar med Natalie & Emma till Skurups Bk och deras officiella utställning med Maritha Östlund-Holmstedt som domare. Emma fick exellent med super bra kritik! Super kul säger jag bara! BIR blev Engelaiz Okkra och BIM blev Twinbox Simba. Natalie skjutsade sedan hem mig men vi bestämde oss för att åka till Höör för att träna lite. Jag busade med BozziBus samt gjorde lite av åvannämnda. För Natalie och Emma går det bara bättre och bättre för var gång de tränar. Emma gör verkligen allt Natalie ber om och de har fått en otrolig kontakt. Är mycket stolt över mina mentorsbarn ;) hihi! Till våren/hösten nästa år ger sig Natalie och Emma ut på tävlingsskogarna, hejja hejja! Lite bilder från idag också!

Natlie & Emma är så redo det bara kan bli!

Fina flickor

BozziBus my little star*

mmmm muuums med gottis



What aaaaa team!

En annan sak. HELA hösten är full med roliga aktiviteter: Nästa helg ÖGLO boxerspecial, lydnadstävling i Höör helgen efter, helgen efter det inoff utställning i Veberöd, helgen efter det kanske åka på litet läger(kaaanske), efter den helgen åker mamma till usa = jag hemma ta hand om alla djur, sen kanske Heros läger, sen ev 1 ledig helg, efter det ELMIA, sen 3 lediga helger sen Malmö valp OCH VET NI VAD SEN? SEN ÄR DET ÄR ADVENT!

Kram på er!
Moi, MinnaMupp & BozziBus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0