Träning på klubben

Hejhej!

Ja nu var det dax att skriva igen. Just nu lyssnar jag på Glee musik - Marry You! Mysig låt tycker jag! Aja i vilket fall så var jag, Natalie och hela boxer gänget på Höörs bk idag. Jag började med att träna Minna lite. Hon var ganska flåsig redan innan så jag planerade att ha ett lugnt träningspass. Hon var väll ganska duktig. Gjorde alla momenten som matte ville som vanligt men utan spänsten i stegen. Får se hur det går på tävlingen vi anmält till i Lydnadsklass 1 den 10/9 i just Höör.

Ställande under gång

Linförighet

Moffar Åke var med och hjälpte. Han fick gå en runda på planen med Minna. Det var verkligen häftigt att se hur ens hund är med en annan förare. Hon är ganska duktig, juh! Sedan blev det en riktig boxer dejt med mig, Minna, Bozz, Natalie me Emma & Anna med Enzo. Gulligt värre!

Jag och Natalie tog lite bilder när Emma & Bozz ställde upp. Några ytterst trevliga bilder blev det!

Fribox Emma Klämma e. Boxolas Oliver u. Fribox Beauty Diva

Vackra emmsi!


Heros Balboa e. ZTP, AD, BH, VPG III, IPO III, Körung B Braveheart von st Vinzenz
u. KORAD Engelaiz Phantasy Witch, 14,5v

Mitt lilla hjärta!

Lägger upp en gammal bild på Minna i ungefär samma ålder som Bozzen är nu.

Buffet's Ava Gardner e. KORAD Debutants Queensberry Rules u. Buffet's Dorsia, 14v

Min älskade Muppan 6mån

Nä nog för idag, lyssnar fortfarande på Glee musik fast nu är det Need You Now också en mysig låt!
Natti på er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej på dig!

Fina bilder, ni kan väl hojta till om ni ska träna någon helg så kommer jag och Malte som ett skott!



Kram!

2011-08-18 @ 09:34:51
URL: http://www.malteboxer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0