Underbara hundar

Hej!

Satan vad jag är dålig på att uppdatera! Tiden bara flyger iväg man hänger inte riktigt med tycker jag. Sommarlovet börjar lida mot sitt slut och det gör mig fruktansvärt olycklig när jag tänker på det. Ska nu äntligen börja 2.an egentligen skulle jag börja 3.an vilket jag önskar ibland. 4år på gymnasiet känns motigt men jag får helt enkelt ta mig igen det! Annars så är vädret inget vidare heller. Det har knappt varit någon härlig dag på hela lovet... Antingen är det kvaft eller så regnar de. NÄ nu får jag sluta vara så negativ alltså!


Bozz 12v på bilden

Vadduvilja Nattis!

Stå fint är inte kul, matte räknade till över 50 kassa stå bilder och sen kommer den här ;)

ooooh va jag kan!

Apport kan jag ibland, när jag känner för de ;)


Bozz han bara växer och växer. Vid 12v vägde han 9kg och jag känner i armarna när jag går upp och ner med han i trappan att han väger ett par kg mer nu. Han är så över charmig fast han hittar på ibland alltså! I torsdags åkte jag, mamma och vovvarna upp till Karlshamn för att träffa Tobbe för lite träning och tejpa Bozzens öron. Tobbe imponerade verkligen med hur duktig han är. Minna totalt älskade att gå linförighet med han! Nu tränar vi för fullt med Minna och hon är verkligen bra nu! Ska bli så kul att tävla alltså!


Min älskade lilla Mupp!

Oh nu i helgen ska jag till boxer-sm! Ska bli så jäkla roligt alltså! :D

Hade bra!
Kramiis från oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0