Är det 4e advent imorgon?

Hej!

Är det verkligen 4e advent imorgon? Ja det är det! Det är delsutom den 18 december. Weird

Igår kom Natalie och Emma för att hämta mig på min praktikplats som ligger vid Trollenäs. Jag jobbar där som butiksbiträde och lagerarbetare. Det är väldigt roligt faktiskt. Iallafall. Vi åkte hem till mig för en rolig myskväll ihop med hundarna. Bozz var överlycklig när jag, Natta och Emma kom hem på samma gång. Lille hoppetossen! Det är så roligt att Emma och Bozz fungerar så bra ihop speciellt när jag och Natta trivs så bra ihop. Idag har vi tränat lite lydnad med vovvsingarna. Det gick mycket bra. Jag och Bozz tränade med kampen och lite fritt följ och såklart mycket kontakt. Emma och Natta gjorde det samma. Sedan gjorde vi lite kontinental uppställning. Bozz fattade inte riktigt vad det var han skulle göra.

Bara 7 dagar till julafton. Weird


Haha, näää



Fribox Emma Klämma 1 år och 8mån





Heros Balboa 8 och en halv mån

Haddå önskar jag och en sjusovandeBozz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0