Bottle Pop, ett av alla smeknamnen

Hej!

Bozz har en del ök och smek namn emellanåt... Ups... som det kan bli! Ett av dem är Bottle Pop. Fråga mig egentligen inte varför.. det bara blev så helt enkelt, helt enkelt! Bottle Pop är en låt av The Pussycat dolls så oftast kommer smeknamnen i refrängen och då pekar jag på Bozzi och han bara - Whaaat?! Jag ska då lägga till att jag sjunger ganska högt och ytterst dåligt... Hade jag sökt till idol så hade jag kommit med i tv för att så dålig är jag på att sjunga. Nog om det!
 
All them other models bottling
Like mamas bottle tasty
If you pop my bottle all them models gonna hate me

When my bottle pop
When my bottle pop
When my bottle pop
When my bottle pop
(Shake Me)

Every girl dreams of putting herself in pearls
Wanna be the fast driver of a shiny car
But the good girls suddenly the bad girls
just because they wanna be a movie star (watch me)

When my bottle pop
When my bottle pop
When my bottle pop
When my bottle pop
(Shake Me)
When my bottle pop
When my bottle pop
When my bottle pop
When my bottle pop
(Shake Me)

Nu tar vi bort den tanken ur huvudet och tänker på mina och Bozz dagar. Bozz har varit dålig i magen så vi har tagit det väldigt lugnt nu på senaste och han får inte sin vanliga mat just nu utan nu får han grötris och ett visst torrfoder som är bra för magen. Det har verkligen hjälpt och han bajsar nästan normalt nu. Hoppas han är helt ok snart. På fredag (6/1) har vi anmält oss till MYDOG men jag får se huruvida vi kommer att åka. Jag och Bozz får fundera på det en stund till tror jag. Bozz systeryster ska dit och ställas i tikvalpklassen. Hade varit kul om de träffades. Alltid kul att se hur de har utvecklats.

Tänkte prata mer om min lilla kille Bozz tillväxt. När Bozz var 12v vägde han 9kg, när han var 4,5mån vägde han 15kg och nu snart 9mån väger han 23kg. Ganska häftigt! Bozz är en busig prick som väldigt nyligen har kommit på att om man tittat ut genom fönstret på mattes rum så står där en gul boxer... Herre guuud!! Säger Bozz. Det morras och det skälls. Ganska gulligt!



Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0