Äventyrens äventyr

Förra helgen var ju bara för galen! Jag och Natalie + hundarana åkte i fredags (7/1) till Mydog i Göteborg. Fast då skulle vi åka till stugan som vi skulle bo i utanför allingsås (som vi inte direkt är förtjusta i så många gånger som vi körde fel) :P Stugan var ett torp som var rött med vita knutar och det var super mysigt. Minna och Emma älskade verkligen varandra. De lekte super fint! Jag och natalie trivdes också bra ihop. Vi kan snacka om det mesta och det känns bra. Lördagen var värsta otursdagen. Men de orkar jag inte ens prata om XD

SÖNDAGEN! Kom och det var verkligen en både bra och lite sämre dag. Natalie och Emma blev BIR valp, SUPER KUL, grattiis!!! Medens mitt och Minnas resultat pratar vi inte om helt enkelt. Vi ska satsa på spår och lydnad. De känns bättre i nu läget.

Idag kom jag hem efter skolan. Det kändes skönt, man är inte van vid att gå i skolan efter så långt lov. Jag och Minna gick på en promenad och på vägen hem gick Minna löst i kopplet bredvid mig. Så duktig hon är!

Nu dagens dagboks inlägg från valptiden:

Söndagen den 21 Juni - 09

Heeeej

Idag har det varit en lugn dag, kompis Molle har passat mig mkt både igår o idag. Matte har varit tvungen att jobba men Molle är helt underbar, men sätter ändå gränser, hon leker med mig o vi kan mysa ihop  

Jag sover fortfarande mycket o de är skönt att göra det. Just nu är jag 9 veckor o 4 dagar med andra ord är jag snart 10veckor. Jag undrar när jag ska få se resten av gården, jag har bara sätt framsidan o trädgården.

Det var nog allt för mig idag ... eller jo på midsommar gick det riktigt bra, jag var jätte duktig, både på att åka bil, vara där, äta där osv.

Ha det bra
Kramar Minna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0