Gråten i halsen

Idag har varit överlag en ok dag. Dagen i skolan har varit rolig med mina vänner Pernilla, Nicole och Axel och efter bussresan hem så var jag och Minna ute på promenad. Hon är verkligen för söt min lilla gullplutt!

Men nu ikväll har det inte varit en särskilt bra kväll. Det har nu gått in att min älskade lilla bebisbajs Blair(kallde henne sånt när hon var liten, vem vet varför). Igår fick hon åka upp till himlen och springa över fina gröna ängar. Blair blev 5 1/2år. Jag fick Blair i konfermations present på min konfermation 2008. Mamma kom in med henne på gårdsplanen i en grimma och en röd rosett runt bröstet. Den finaste och bästa present jag fått. Jag saknar dig djupt Blair. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta! Du var speciell och jag vill minnas alla roliga stunder. Mila 2007 då vi blev 2.a i showmanshipen och du blev bästa showman kviga. När vi tränade agility, du hoppade så fint. Eller alla de gånger jag ropat på dig så har du kommit till mig. Ko-komma-kommando :) Du har 2 fina kvigor som jag hoppas kommer att bli bra, inga utställningskor och deffinitivt inte du. Blair, du är oersättlig!

Älskar dig!

17/8 2005 - 13/1 2011
Bokehill Shottle Blair Black VG 87


Nåväl nu blir det dagens inlägg från valptiden:

Måndagen den 22 Juni - 09

Heeej

När Kajsa kom jätte tidigt steg vi iallafall upp o Molle gick ut för att kissa mig o Matte gjorde också iordning min frukost. Jag åt o Molle o matte åt sin mat o Kajsa tog frukost paus. När jag ätit ville jag bara leka men alla mina leksaker börjar bli så himla tråkiga, jag tycker att matte ska åka o handla nya idag
 De tror jag att hon ska me.

Får se om det händer något mer kul idag, ha det bra

Kramar Minna

Bild från den 22/6 - 2009



SAKNAR DIG BLAIR!!!



Haaaaj'ovajjer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0