Nu nya tag!

Tenixxen!

Jag och Minna har verkligen börjat komma igång med träningen efter vintern. Nu i skåne så är det tö och det är så himla skönt, hoppas verkligen att vintern tar slut snart! Jag vill att vi ska komma igång med spårningen.

Mål för 2011
* Fortsätta trana spår med spårgänget och spåra med Natalie & Emmas spårgäng. Någon tävling kommer det inte att bli med Minna i bruks. Det får bli till nästa boxertös.

* Starta i en tävlingslydnads kurs.

* Börja tävla i lydnad klass 1.

Detta året tror jag kommer att bli super. Minna fyller 2år, jag fyller 18år!

OCH kanske, kanske så kommer Minna att få en liten kompis här hemma ;)

Nä nu får det bli dagens valpinlägg :D

Tisdagen den 23 Juni - 09

Heeej

Idag har det varit en aktiv dag, jag har knappt varit inne något alls. Min bur har stått ute tillsammans med vattenskålen den stod i skuggan så att jag kunde vila där när jag blev trött. Så när jag vilade kunde Matte o Kajsa hjälpa till med den jätte fina, nya altan/trappan samtidigt som dom höll koll på mig.

När matte o Kajsa skulle ut till stallet o lämna en påse fick jag följa med, jag var jätte duktig o matte berömde mig. Korna såg lite konstiga ut, jag har aldrig sett en ko förutom på långt håll när jag varit i trädgården men jag blev inte rädd, jag är modig

Kramar Minna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0