Nytt sött o roligt

Jag ska börja med en ny grej i min blogg... Ta ut dagboksinlägg från min o Minnas förra hemsida, som numera inte finns. Hoppas ni alla kommer att gilla de!

Fredagen de 19 Juni - 09

Idag är det midsommarafton o vi hela familjen + jag ska till Stensson, hoppas att de blir bra. Kajsis hundar var lite rädda för mig, fast att jag var urgullig o jätte snäll. Men alla kan inte gilla alla o nu för tiden börjar matte o jag gå bra med vardagslydnaden. Jag brukar gå fint brevid hennes sida o inte bita i tårna, i fötterna eller i benen. Jag kommer gärna när någon jag känner ropar, jag är inget godis monster o jag tycker allmänt att jag är duktig o de säger matte me att jag e 

Igår köpte matte mig en transport bur som jag ska åka i o kanske sova i om jag känner för de o om jag måste vara ensam en stund så får jag vara där inne för att de e minst ansvar för mig i gemförelse med om jag skulle bli lämnad med hela huset. Då ger matte över allt ansvar för reviret, därför känns det bra med ett litet revir att passa o de tycker jag låter mkt bra. Hoppas dagen blir lyckad.


Glad midsommar alla!!

(Minna efter en rolig & mysig midsommarafton, så lite & sööoooet)



(Mitt första inlägg var de)



Imon åker ja, Minna, Natalie & Emmsan till MyDog i Göteborg. Först ska vi åka dit vi ska bo, bo på lantgård, vilket kommer att bli jätte mysigt. Hoppas jag iaf. Sen ska jag & Natalie en liten runda in till svenska mässan och kolla runt. Köpa något kanske :D Lördagen så ställer bara jag ut pga av klödd för natalies anmälning. Sen när jag gått in och kommit ut med förhoppningsvis inte sämre än en 2.a så ska vi ut o titta, gå promenad o sånt i Göteborg-Allingsås området. Ska bli kul! Söndagen ställer både jag & Natalie, efter de tror jag att vi sticker hemåt. Taggad som fasiken!

Haaaj´åå´hååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0