Regnig dag

Hej!

Idag har jag och Bozz inte gjort allt för mycket. Imorse gick vi upp ganska tidigt för att vi skulle köra till Eslöv så att jag kunde övningsköra och på vägen var vi hemma om och hämtade ett papper men vi gick inte in utan mamma kom ut med pappret. Kändes konstigt att vara hemma men att ändå inte vara hemma. Bozz följde såklart med i bilen och han satt i baksätet själv. Det var lite han gnydde i början men det var inte mycket. På körlektionen tränade jag på att packa runt gathörn vilket jag klarade med pravur. Ska nog inte bli så svårt de här körkortet, hoppas jag!

Annars så har jag och Bozz tittat på film och myst. Bozz har varit trött idag och det har jag med så det måste vara vädret. Vi har nu haft 35mm bara idag och det fortsätter bara att ösa ner. När Bozz nu varit pigg så har vi lekt lite med hans leksaker. Han kan hålla på länge med en leksak om jag också leker med den, ska han däremot leka själv så gillar han att byta leksaker och variera den med mina skor.. :S hihi han ÄLSKAR att hämta mina skor.. sötnosen!

Minna blir allt bättre och bättre, idag hade hon bara hostat 2-3gånger - skönt! men jag och Bozz kommer inte hem förrens om 1,5vecka och då ska vi nästan börja på valpkursen på Höörs BK ,ed samma instruktörer som jag och Minna hade. De har inte haft någon valpkurs sen dess så det är ju himla bra timing då jag verkligen var super nöjd med dem. Ska bli så himla kul! Imon ska vi åka till nåt litet gårdscafé, hoppas att de inte ska regna lika mycket som idag. På lördag ska mormor och Ingvar till Degeberga marknad och då hade jag tänka att göra ett litet valpspår.. Vad skulle nu hända på söndag..? Ja det får vi se. En dag i nästa vecka så åker vi upp till min gamla mormor i Bromölla och en dag åker vi kanske till ringsjön eller Åhus och badar. Härligt!

Idag har jag tejpat Bozz öron för de började krypa upp och det funkade inte att massera, såhär ser det ut:



Har jag fin tandrad? - säger Bozz 9,5v


Bozz & "moffar" Ingvar

Idag har jag gjort 2st dragleksaker av gammalt kuddlakan(påslakan för er som icke förstår)


Det är en himla fin gård den hära gåden alltså. Synd att mormor och Ingvar ska sälja nästa år för hade jag haft liiite bättre inkomst så hade jag köpt den. Ligger så fint med skog runtom. Man hade lätt kunnat ha både kennel eller annan hundverksamhet här... menmen de orkar kanske inte riktigt hålla på med det och det kan man ju förstå med äldre människor. De har en cirka 20amkor med kalvar och en tjur i ett uppbundet stall utan atumatisk utgödsling..




Vackert va?

Ha det bra sålänge
Kram Amanda, MinnaMupp & BozZéBus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0