Tiden går fort

Jadu snacka om att tiden går fort! Imon blir Bozz och han syskon Jawa, Jazza, Bazta & Bizon 10v, Heros B-kull. Jag är så glad för denna lilla prick. Han är underbar och verkligen annorlunda från hur Minna var och är. Det blir ett helt nytt sätt att arbeta på vilket jag tycker är så jäkla roligt. Jag har anmält mig & Bozz till valpkurs som börjar 2 augusti sedan den 20 augusti ska jag gå en dag och lära mig att lägga spår. Kan alltid vara bra att utveckla sig samt lära sig nya saker och nya sätt på träning. Sen ska jag anmäla mig och Minna till Höör bks lydnadstävling den 10 september. Det kanske inte kommer att gå så bra eller det vet jag ju inte egentligen men vi ska göra vårat bästa iallafall. Mer kan man inte göra. Vad händer mer i höst? Jo utställning på Sofiero, Lund, Malmö valp och kanske Åstorp men de tror jag nog inte att det blir men man vet aldrig.


Nä matte nu vill jag inte träna bilar längre.. de är lite läskiga

Såhär avslappnad kan man vara när man är på marknad och väntar på mormor & Ingvar

Matte ropade du?


Heros Balboa - Bozz u. KORAD Engelaiz Phantasy Witch e. ZTP AD BH IPO3 VPG3 Körung B Braveheart von st Vinzenz
nästan 10veckor

Nu har jag varit här hos mormor i snart 1vecka. Bozz har börjat hosta lite idag.. himla tråkigt och jag hoppas verkligen inte att det blir mer än så. Han är piss och glad. Äter super bra gör han också. Imon ska jag och mormor åka in till Höör för att handla foder och kanske något annat på Teba. Ska bli roligt att få shoppa lite. Igår och i förrigår hade jag sån hemlängtan men jag tror att den har gått över för tillfället. Jag känner mig glad och visst längtar jag hem men det känns ändå positivt nu. När vi kommer hem så är det bara att starta om från början med Minna och Bozz. Ska bli så kul att få umgås med Minna - min svarta lilla prinsessa!

Ha det gott så länge
Kram Amanda, MinnaMuppp & BozZéBus

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sötegöte! Helt underbar är han, hoppas det inte dröjer allt för länge innan vi träffar er. Vill gärna valpgosa lite! Minna mår bättre nu hoppas jag så flocken kan samlas snart.

Kram från oss!

2011-07-20 @ 16:32:57
URL: http://www.malteboxer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0