Alla fina saker försvinner någon gång

Hej

Inatt flög min älskade lilla Fauna in i ko himlen. Hon käkar säkert gräs tillsammans med Blair. Hon dog någon gång under natten troligvis så orkade inte Faunas hjärta längre. Hon var min första showmanships kviga och jag hade med henne på Elmia 2003 och hon var rent ut av bara pest på Sommarmjölk 2004 men Fauna du är Mo min fina ko. Fauna föddes 12 februari 2003 och dog den 19 mars 2011 Fauna du kommer alltid att finna i mitt hjärta, saknar dig så <3


Min älskade Fauna Rest In Peace <3

Jag har varit deppig hela dagen, eller iallafall ändå sen jag fick reda på vad som hänt. Men nu ieftermiddags/kväll så var jag ute med mina på en lång, lång promenad. De var riktigt skönt och Minna tyckte att det var riktigt roligt med. Man får koncentrera sig på det som finns och inte på det som inte längre finns.

Imon blir det att åka o titta på Malmö internationnela på Jägersro, vi kanske ses där!

Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0