Dagen innan Mila 23/3

Tjaa again!

Idag vart de mammis födelsedag (25.... haha). Jag var faktiskt lite kass måste jag säga, hade totalt glömt mammas födelsedag den morgonen! Fy på mig! Frida hade med sig semlor som vi åt efter frukost. Myssiiiigt!

Denna dagen var extremt hektisk. Pappa gödslade hos kalvarna, Steve klippte, vetrinären skulle komma på besök, Lely gubbarna var där för att fixa med den 5.e roboten och så skulle jag och Bram iväg till Eslöv för en massa ärenden. Mke att göra o full rulle på Bokehill alltså! Klockan ca 15.00 åkte korna in till Jägersro i malmö. Senare på kvällen kom jag, mamma och Kajsa också in. Lite bilder från dagen.

t.v Story        2 t.v Göta                       2 t.h Lena               t.h Verna

En riktig fuling! ;)

Dagen till ära, fan va motigt de känns att dagar man upplevt kommer ALDRIG igen... Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0