Hmmm nu får jag uppdatera om Mila igen.. XD

Heej

Jo nu får jag väll uppdatera om Mila i fredags då mjölkkorna ställdes ut. Det gick faktiskt mke bra för oss på Bokehill måste jag säga! :D

1870 Bokehill Throne Verna     Throne x Roy    4.e kalvare    
placering: 1 iklassen med bästa juver, senior champion & honerable mention

1413 Story      Lee x Lindy    6.1 kalvare
placering: 1 iklassen med bästa juver

Sedan blev Storys dotterdotter (Goldwyn x Merchant x Lee) 2.a iklassen, reserv intermedite champion & reserv grand champion Ägare: Anna & Anders, Skogsgård.

Nedan följer nåfra bilder:


Verna & Steve

Story & jag

Great cows come from great genes ;) Barnbarn & mormor - Story & Story

Min visning kändes bra och jag kan ju konstatera de att med boxrar så är det snäppet bättre! :P

Kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0