Höör BK

Hejsan

Idag har jag varit i skolan och blandannat gjort matte prov som jag tror gick bra. Tog bussen hem och sen slappa jag och Minna lite framför tv.n... mmmm myyysigt! Vid 17.30 gick vi ut på ett av våra ko beten och lekte med Minna rugby boll. Minna tyckte att det var super duper kul med bollen. I leken tränade vi stanna kvar och inkallning. Hon var ganska duktig för jag gjorde det svårt för henne att stanna kvar då jag gjorde mig till. Jag hoppade runt och gjorde jätte konstiga saker men hon klarade det för det mesta :D

Vid 18.30 åkte jag, Minna & pappa iväg till Höörs BK för lite träning. Linförigheten gick jätte bra. Har verkligen lyckats att få fram Minna helt vid min sida igen. Känns skönt! Hon har snabb i att sätta sig också. Tränade stanna under gång, skiiiit duktig! Klarade de momentet med bravur. Körde ligg under gång men märkte snart att jag får sänka nivån där. Hon var inte riktigt med mig på vad jag gjorde. Bara att träna vidare på det. Körde lite hopp också mest för att Minna tycker att det är så jäkla kul. Hoppet klarade hon som vanligt finfint! Efter träningen var det en runda i klubbhuset för att snacka - lika trevligt som vanligt!

Det var en liten rapport ifrån dagen

Hadebra
Kraaam

Kommentarer
Postat av: Sune's Husse

Kul att träningen går bra =)



Själva har vi fullt utvecklat "matkrig" med Sune...

Vi har slutat blanda i gottis i hans mat & han svarar med att inte riktigt vilja gå med på att äta färskmaten...



Den bortskämda slyngeln haha

//M

2011-03-02 @ 23:09:57
URL: http://sune.felfunktion.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0