Kul i geggan

TjenaHoppsan!

Idag har jag haft min sista dag på kursen Basmaskin Körning - G efter en vecka med att köra träktor. Himla bra och roliga poäng dom. Jag har kommit på mig själv att jag är ganska bra på att köra. Det var mycket roligare och betydligt mindre läskigt än vad jag trott och sen visste jag inte att man fick så otrolig träning i rumpan... hehe, har duktigt ont i rumpan av allt skumpande i traktorn. Jajja nog om de. slutade 11.00 idag - så jäkla skönt måste jag säga. Hemma vid 13.15 efter lite matshopping på ica. Har lagat mat och masserat Minna lite. Hon tyckte att det var jätte skönt. Hon la sig och snarkade under tiden jag höll på. Efter maten stack jag, mamma och Minna ut till stallen för att hjälpa Daniel som jobbar här men när vi kom ut så var han redan klar.

Jag och Minna gick då till ett av fälten utanför. Där var super kletigt och geggigt med lera. Minna älskade det!! Lilla lortgrisen!! Vi lekte och lekte, verkligen super kul fast att vi båda blev duktigt skitiga. Efter en runda runt stallarna m.m så gick vi in och Minna fick sig en liten dusch - inte uppskattat.. hah. Ja och nu sitter jag här och gör ett litet blogg inlägg :D

Imon ska jag och Minna med Natalie och Emma till Saxtorp skogen där träffar vi Jessica och malte för lite spårning. Det var länge sen jag och Minna spårade men jag tror att det kommer att gå suveränt ;) Längtar dit!!

De va allt ifrån oss idag
Kraaam 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0