Malmö internationella

Hejhej

Igår var jag, Natalie & Ellinor på malmö internationella för att ställa ut Emma och ha en rolig aktivitet för dagen. Det får bli en kort rapport idag för mer utförligt om dagen www.boxernemmaochjag.blogspot.com

Jag hade super roligt och vill verkligen tacka för dagen, bääästa på länge!! Träffade många härliga och nya människor för mig. Grattis till Natalie & Emma som fick Exellent, 2.a efter tiken Typhoons Felicia. Michael & Sune som fick Exellent, 1.a fast utan CK. Ann & hennes fodertik Quizmania som blev BIR-valp. BIS 2 - valp. men också till Emmas bror Elvis som fick Very good sedan vill jag bara säga STORT GRATTIS även till BIR & BIM hundarna.

Efteråt körde Natalie mig hem. Minna & Emma blev uppöveröronen super glada!! Jag och Natalie med förståss ;)

Ha det bra
Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0