Mila 24/3 & nystart tävlingslydnad!

Hej

Torsdag på Mila var köttisarna dag och jag satt ensam nästan hela dagen. Roligt när folk från svalöv kom och tittade till moi! :D

Efter lång väntan så var jag äntligen påväg hem för en snabb packning och vidare till klubben för intrudoktion i tävlingslydnads kursen. Ska bli himla spännande och roligt med den kursen. Kommer nog att lära mig massor där alla deltagare utom jag och 2 till har tävlat mke och har ganska mke erfarenhet. Men jag ska köra på min och Minnas nivå och jag ska till mig alla tips och sedan göra på de viset som jag finner bäst för mig och Minna. Efter genomgången tog jag ut Minna på en snabbisträning. Hon var jätte duktig och alltså gud vad jag har jobbat på att hon ska komma upp vid min sida i linförigheten och fria följett och det börjar verkligen nå resultat. Skam den som ger sig! :D

Kraam, nu kommer inte fler inlägg förrens tidigast ikväll kraaam

Kommentarer
Postat av: Louismai

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2011-05-25 @ 09:53:08
URL: http://louismai.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0