Vackert väder & underbara hundar

Hejsan!

Idag har det varit full fart från start till slut! Började dagen med att vara ute i stallet och ta in 1413 Story för tvättning. Hon ville INTE med och tvättas. Direkt när hon såg grimman så visste hon, jag menar Mila iår blir nog hennes 6.e, 7.e (kanske) utställning. Stackars kossa! :D Hon var ju inte liiite skitig heller! Jag har verkligen glömt hur otroligt jobbigt det är att hålla på med kor(tvätta, träna, klippa m.m) gud jag har värk i hela nedre delen av kroppen efter allt skrubbande + att mina naglar är typ helt försörda(inte för att jag bryr mig om mina naglar men ändå). Ska upp och tvätta henne imon igen ni när det ändå är +grader.

Efter tvättningen hjälpte jag mamma och daniel att flytta kalvar till helt nya boxar utomhus. Snacka om att alla kalvisar blev super lyckliga över deras nya kryp in. Alltid mysigt! Så här ser de ut ---->


Efter detta gick jag in för att laga mat. Helt plötsligt hör jag att någon kom. Ååååh mitt på gårdsplanen står Natalies bil!! Hihi överlycklig! Fort som bara den tog jag på mig jackan och släppte ut Minna och hon såg direkt att det var Emmas bil. Senare gick vi allihopa ut på en promenad i det fina vädret, +6 och strålande sol!! Här kommer några bilder frånvår promenad:

Emmsan bekantar sig med kisekatten Börje

Emmsan hälsar på kalviiisar

Full galopp!! :D

Jag och Natalie gjorde skuggfigurer. Hahah riktigt kul faktiskt.

VARNING FÖR MYCKET FARLIG HUND! .....eller inte ;)

Natalie med doggisarna

Detta får bli den avslutande bilden. Himla härlig bild tycker jag.

Kraaaam på er alla !

Kommentarer
Postat av: Sune

Åhhhhhhhh...

Vicka COOOLA djur ni har....

Kante ja få komma & leka me'rom????

Ba liiiite liksom ;-)



Ha're kalasens!!!

//Sune

2011-03-08 @ 20:12:50
URL: http://sune.felfunktion.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0