Im just a dreamer

Hej!

Just nu lyssnar jag på Ozzy Osbournes ända bra låt: Im just a dreamer. Det är en riktigt bra låt och enligt mig den ända seriösa låten Ozzy någonsin gjort. Kanske bara jag som tycker så.. vad vet jag!

Idag är det 2 månader sedan min bästa vän försvann. Just vid den här tiden som jag skriver nu satt jag förmodligen här vid datan och grät. Det känns svårt att förlora sin alldra bästa vän. Det känns som om det var 2år sedan fast att det bara är 2 månader sedan. Minna var min bästa vän och det känns verkligen svårt att hon inte är vid min och Bozz sida längre. Min mörka lilla princessa, som ingen annan, slår ditt hjärta med mig, med mig förevigt, jag saknar dig.



Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0