Miljöträning

Hej!

Igår var Natalie och Emma på besök. Vi begav oss nästan direkt till klubben där vi hade tänkt att träna. Emma och Natalie var skiit duktiga och de har utvecklats massor. De körde fritt följ, apporten, hopp över hinder, lite utställnings träning uppdelat i 2 omgångar med lilla Bozz och jag däremellan. Jag och Bozz tränade stanna och fot positionen. Han har verkligen börjat förstå att det är vid mattes vänster sida som det är helt fantastiskt roligt att vara.

Idag har jag och Bozz varit på gårdsbesök på Rosendahl utanför Helsingborg. Det var en bra miljöträning för Bozz även om han är van vid kor hemma. Han brydde sig inte mycket om annat än mig. Det kändes verkligen härligt!!

Bozz fick ha sitt smått maskulina bilbälte på sig ;)

Korna tyckte att Bozz var mer läskig äv vad han tyckte om dem

Nä nu ska jag ner och käka sen ska jag fortsätta att skriva om min gotlands resa... minst 2 A4 med textstorleken 10, testa själva hur jäkla lång tid det tar att skriva ;)

Kram från mig och bozzi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0