Boxerdate

Hej!

Igår träffade jag och Natalie med doggsen för en boxer"date". Emma och Bozz verkade ha skit kul och inget gruffgruff inte. Nu är Bozz lika hög i manken som Emma fast han är längre i kroppen. Gulingarna!

Boxerparet! Heros Balboa & Fribox Emma Klämma



Den här bilden ÄLSKAR jag!








Fribox Emma Klämma (e. Boxolas Oliwer u. Fribox Beauty Diva) 1,5år



Heros Balboa (e. Braveheart von St Vinzenz u. Engelaiz Phantasy Witch) 6mån

Samtidigt i fredags tog vi lite stå bilder. Jag tycker verkligen om dessa fotona! Bozz var jätte duktig på att stå, verkligen. Känns tryggt att skulla gå in i ringen igen även om den vi ska på nästa är i ett ridhus = sand   Bozz = älska sand, vi får se hur det går.. ;)

Idag var jag och Bozz och tränade på klubben. Jag hade lagt upp en planering på att vi skulle träna belöningssätten jakt och godis. Jakten gick ju inget vidare då Bozz blivit så jäkla taggad på sakerna så att han tycker inte alls att matte ska få ha dem = ny plan. Vi tränade att komma med saker i kopplet och det gick bra efter en stund. Han kom med grejen och matte blev jätte glad, tror de andra på klubben trodde de hänt nåt för det hördes verkligen när han kom in med grejen! Godis belöningen gick lite sisådär mestadels för att jag inte fått pli på mig själv. Tur vovvsingar är så accepterande, träna vidare, lägga upp ny plan för morgondagens träning. GO GO GO!!!

The team!

Hejdå på er! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0