I staden

Hej!

Nyss hemkommen efter ett par timmar inne i Eslöv. Jag och Bozzen tog bussen in mot Eslöv. Bozzi var super duktig och la sig ner nästan direkt. Han somnade inte men han var verkligen lugn. Väl framme på stationen tyckte han att allt var skit häftigt, gick vidare ner mot "city" där vi gjorde lite kontakt övningar. Bozz hade verkligen bra kontakt med mig fast att där var en massa nya saker att upptäcka. Vi satte oss på bänkar lite överallt och iaktog människor. Människor är allt konstiga tyckte nog Bozz. Vi käkade glass i kylan och sen gick vi och satte oss på en bänk inne i stationshuset där skrämde Bozz skiten ur 3killar.. han som ser såååå farlig ut ;) Sedan somnade han på bänken bredvid mig. Nöjd matte och skiit trött Bozz!

Jag och Bozzi väntandes på bussen

Lite liten plats på bussen tyckte Bozz

Torget i Eslöv

Bozz fick en gratis glass från kiosktjejen ;)

Min glass, muums!

Min fina kille 5mån idag!

Hadetbra
kram mig & Bozz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0