Stuck in reversal?

Hej!

Stuck in reversal? Ne inte så farligt faktiskt men som just ikväll så är det svårt faktiskt men jag ska försöka hålla mig till vad jag och Bozzen har hittat på de senaste dagarna.

Jag och mamma åkte i fredags upp till Elmia i jönköping för att titta på korna på utställningen. Det gick ganska bra för vår del. Kom 2.a i 3 klasser, av totalt 5 som vi deltog i.


Puss sa Luci och mammi

Våran Achamp blev 2.a

Vår Stava blev också 2.a i sin klass

Min mosters kossa mu

I söndags var jag och Bozz i Hörby på medlemsmöte och boxercup. Det var jätte roligt att träffa alla boxerfolk! Tack för en super trevlig dag!


I helgen blir det Tobbes kennelläger, läängtar!




Kram från oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0