Söndagen den 5.e Februari

Hej på er!

Mycket har hänt sedan jag skrev senast och tiden bara flyger iväg och jag har inte haft någon riktig lust att skriva om jag ska vara ärlig. Det ska i varjefall bli ändring på det nu! Jag tänkte att jag skriver datumet för händelsen i rubriken och sen uppdaterar jag med ett par inlägg. Låter det bra?




Såhär glad får man ta och vara när man är på en underbar promenad i blåsten med sina bästa vänner


Förrförra helgen på söndagen åkte jag och Bozz till Landskrona för att bara vara med Natalie och Emma. Ingen träning inplanerad även om vi kanske hade en liten fundering på om vi efter en promenix på Järavallen skulle träna lite på Landskrona BK men så blev det inte med något av vad vi tänkt. Där var massvis med både folk och hundar på Järavallen. Gick inte att släppa hundarna alls. Vi mötte ett par lösa Golden när vi typ precis släppt våra hundar. Bozz sprang dit men så skrek jag stanna. Han stannade 3m från de 2 Goldens och stannade där ända tills jag kom fram. Dutti Bozzi! Jag och Naty bestämde oss för att åka ner till Barsebäcksstrand i stället. Hundarna lekte och lekte, kasade på isen och hoppade runt i sanden. Kärleksparet #1!

Efter lite vila och för oss 2-benta varm choklad begav vi oss till Karslund parken för att se vad Bozz tyckte om grisar, får och getter samt gå en liten prommis och umgås. Bozz tyckte att getterna var lite konstiga men tvekade inte när han skulle lukta på dem. Grisarna var liiite konstigare tyckte han. Annars gick det hur bra som hellst och vovvisarna kan ju inte vara ifrån varandra mer än max 5min.. hehe.








Även om detta är det första av inläggen så hamnar den längst ner såå

Ha det bra så ses vi väll nån dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0