Vacker vinterdag

Hej!

Jag har varit hemma från skolan nu i 2 dagar och börjar känna mig bättre och imon är jag ledig från skolan så att jag kan köra med körskolan till k-stad.

Idag har det vari så otroligt fint väder fast det var -12grader. Jag och Bozz passade på att gå ut på en långpromenad. Bozz kan sköta sig bra i kopplet men han är ibland så ivrig på att få titta på nånting tex en grästuva eller något i ett dike så han håller på att dra omkull mig :S lilla busen. Vi gick bort till våran 2.a gård för att titta in i de gamla husen som är där. Bozz blev först lite låg men väldigt snart ville han kolla på ALLT såå söt.


Vår andra gård som står tom och lite småläskig 

Kolla matte jag kan sitta fint medens du håller en godisbit ;)

När jag och Bozzi kom hem bar det av till vetrinären för att ta rabiessprutan. Bozz var som vanligt älskad av allt och alla men Bozz tyckte att vetrinären som stack han var lite dum. Han var lite småsur en 5min efter men sen hade han glömt det. Vi vägde han och han vägde 25,7 kg. Stor pojke!


Bozzi hos vetrinären

Så nu har Bozz ett pass och kan resa med mig om 3v om vi nu skulle vilja de vill säga

Hejdåsan
 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Oj! Börjar bli stor kille! Jazza är uppe på 23 kg nu :)

2012-02-02 @ 17:06:50
Postat av: Amanda

Ja han växer och frodas, ska bli kul att ses sen nån dag med de "små" ;)

2012-02-03 @ 18:39:37
URL: http://boxerlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0