Helg i svalöv

Hej!
 
Nu är jag och Bozz hemma efter en helg hos Pernilla i Svalöv. Det har varit jätte mysigt och avslappnande. Kände att jag behövde komma bort lite från allt. I lördags var jag och Bozz ute på en långprommis i Svalöv. Det var mysigt och det är så skönt att ha en energisk hund i arbetet men en lugnare hund när man är ute och går. Gick i parken och på mer folk/biltätare område. Nära lägenheten hör jag någon som skriker på andra sidan gatan
- Åååååh vilken fin boxer du har, jag har själv 2st här i bilen!
Vi stod och pratade en stund om allt möjligt med boxer. Hoppas alla tips var till nytta!
 
Pernilla har en liten kanin som heter Thea och för Bozz var det världens häftigaste djur. Thea får lov att hoppa omkring hur hon vill i hela huset och har därför sin bur öppen - ännu konstigare tyckte Bozz. Tur att Thea är en kanin med massa självförtroende och är inte rädd för något. Tillslut tyckte hon att Bozz var lite väl närgången, då fick han sig en arg kanin för typ 5s sen glad kanin igen. Mycket konstigt!
 
Idag var vi på utställning i Lund. Vi ställde inte men Natalie och Emma gjorde tyvärr gillade inte domaren Emma så mycket så det blev ett Very Good. Bättre lycka nästa gång! Efter utställningen åkte vi mot Saxtorp där vi släppte hundarna. Emma och Bozz var verkligen glada att få träffas och springa lösa. Äntligen sa dem!
 
Påväg hem från Svalöv sen åkte jag och Bozz inom Hörby bk och tränade lite. Vi lekte och körde linförighet, hopp och snabba ingångar. Har märkt att vi har slarvat lite på den punkten. Vi får träna mer på det och att leka mer. Just nu är Bozz helt galen tycker jag men det är bara gutt!! ;)) Han är snabb som hell, bra eller dåligt, bra! Gillar galna boxrar!
 
Tyvärr inga bilder just nu för vårt internet i Svenköp är kasst som satan! Imon bär det av till Ann på Twinbox för en sista fotografering med de små liven, tänk att det redan gått 8v! Sjuuuuukt! Heh
 
Åver og Åot! - Amanda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0